This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Webinaria dla beneficjentów grantów rektorskich AKADEMIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI AGH
Zapraszamy na cykl webinariów skierowanych do studentów realizujących projekty w ramach konkursu „Grant Rektora”.
Celem spotkań jest wyjaśnienie spraw związanych zarządzaniem i rozwojem projektów, których rezultaty mogą mieć potencjał wdrożenia w praktyce gospodarczej w postaci nowych produktów, usług.
Podczas cyklu webinariów poruszane będą zagadnienia związane z zarządzaniem własnością, w tym w szczególności korzyści i konsekwencje dla twórcy przeniesienia praw własności intelektualnej na AGH. Ponadto będzie można zapoznać się z ofertą Uczelni skierowaną do przedsiębiorczego studenta i doktoranta. Zespół Przedsiębiorczości Akademickiej CTT przybliży także kluczowe aspekty budowy i prowadzenia spółki kapitałowej, jako formy wprowadzania na rynek innowacyjnego pomysłu.
Wydarzenia organizowane są przez Centrum Transferu Technologii AGH oraz spółkę celową INNOAGH sp. z o.o. w ramach AKADEMII PRZEDSIĘBIORCZOŚCI AGH. Webinaria przeprowadzone będą w formule on-line z użyciem platformy MS Teams. Aby wziąć udział w szkoleniach należy wypełnić formularz znajdujący się pod linkiem.
Plan webinariów znajduje się tutaj.